26. март 2009.

obuceni u fimo :)

 

 

 

10 коментара:

Unknown је рекао...

Sjajno Zvezdice!
Obucene heklice - SUPER!

Drangulije је рекао...

Dugo te nije bilo... a vidim i zasto... radilo se!!!!
Svaka cast!

Nena3110 је рекао...

Divno, uvek nesto novo i neponovljivo. Boje su, boli glava, prelepe, doslo je prolece, pa ce leto i sunce, puno sunca, na to me podsecaju Tvoje boje.

bensedin art је рекао...

Fantastičan je escajg, sigurno je doživljaj jesti iz njega. A, tek heklice!

Unknown је рекао...

šta da ti kažem svako bi poželio da ima ovako nešto,svrati na moj blog imam poklončić za tebe

DEA је рекао...

Zbilja fenomenalno!!!
Tako veselo!!!
I pored svega Unikatno!!!

Анониман је рекао...

Izgleda tako slatko, da kad bih jela sa ovim viljuskama, pojela bih i njih !

A tek heklice ... SJAJNA ideja !

tamaris је рекао...

bas mi je drago da vam se dopada :)

martita је рекао...

great idea and gorgeous colors :)
I love it!

maja је рекао...

cao sve je preslatko...ja posto heklam super su mi heklice...i naravno zanima me cijena :)? javite mi na moj mail ako vam nije problem malenamaja86@hotmail.com