25. фебруар 2009.

novi transferi

 

 

 

13 коментара:

Drangulije је рекао...

kako su dobri tamara ovi transferi, deluje mi kao da si crtkala...

Unknown је рекао...

Znači, definitivno sam oduševljena!!!

Nena3110 је рекао...

Mnogo su dobri! Deluju kao starinski nakit.
Oduševljena sam!

Анониман је рекао...

Bravo!!!:))

Milica Bubanja је рекао...

SviDŽa mi se, ima dušu :)

DEA је рекао...

Mene ovi transferi podsječaju na crtić iz mojih predškolskih dana...ti ga se sigurno ne sječaš...pre mlada si(blago tebi).
Zvao se Ivica u zemlji crtica...
Bez obzira na crtić,radovi su prekrasni!

Анониман је рекао...

Preslatko!

Rada Danilovic је рекао...

Auuu...otkad mene nije bilo na tvom blogu...a ti vredna samo tako...svašta nešto lepo si napravila ...bravo za svaki detalj!

Unknown је рекао...

divni transferi, posebno ovaj koji lici na TEBE!:-)***

Diana је рекао...

Djeco Ivica se zoooveeem, kog nacrtaaam budee ziiv...:))) Sigurno je na ovog Ivicu mislila DEA. Ja sam stvarno mislila da si ovo sama crtala. A jesi li?
U svakom slucaju, predivno!!!

tamaris је рекао...

dea i dijana,bas ste me nasmejale :)
nisam sama crtala :)
hvala svima!

lucky је рекао...

stvarno su nešto posebno! divim se svima vama koji tako lijepo radite. pozdrav!

martita је рекао...

great design! did you draw it? O_o